Гарантійні Умови та Зобов'язання
Умови гарантії на ремонт м'ячів
Наша майстерня надає гарантію на всі види робіт, що виконуються.
Термін гарантії на місце ремонту від 1 року.
Гарантія надається всім нашим клієнтам та здійснюється за допомогою чека-гарантії, який Ви можете отримати на вимогу в електронному вигляді на Вайбер, Телеграм, в СМС або на Е-мейл у пунктах приймання-видачі замовлень, а також після отримання готового замовлення Вами поштовою службою або після оплати Вашого замовлення на картку або на розрахунковий рахунок майстерні.
М'ячі після ремонту завжди проходять перевірку перед поставкою на пункт видачі або надсилання замовлення поштою.
М'ячі вирушають до клієнта виключно у накачаному стані.
Якщо Вам приїхав спущений м'яч поштою, або м'яч знаходиться на пункті видачі замовлень у не накачаному або приспущеному стані, значить, щось пішло не так і післяремонтна діагностика за 24 години перевірки не змогла виявити приховане пошкодження, у будь-якому випадку це 100% є гарантійним випадком. і такий м'яч автоматично відправляється назад у майстерню, якщо замовлення отримано поштою, або залишається на точці видачі замовлень на гарантійний ремонт.
Ремонт м'ячів за гарантією здійснюється у нашій майстерні без черги.
Якщо замовлення було отримано та надіслано поштою, то при пересиланні Вашого замовлення за гарантією оплата вартості доставки в обидва кінці лягає на майстерню.
Після отримання гарантійного замовлення майстерня робить діагностику пошкоджень і складає фото та відеозвіт з проведеної діагностики.
У разі підтвердження гарантійного випадку ремонт здійснюється безкоштовно у найкоротші терміни 1-5 днів.
У разі невиявлення гарантійного випадку ремонт м'ячів проводиться за прайсом для даної моделі м'яча в стандартні терміни виконання робіт. Якщо замовлення було прийнято поштовими службами, вартість доставки в обидві сторони додається до вартості ремонту і оплачується замовником.
Гарантія поширюється безпосередньо на місце ремонту м'яча:
При ремонті проколу в м'ячах:
Гарантія поширюється на латку, на шари армування латки (якщо м'яч термошовний, або з машинним швом та армованою камерою всередині, або литої конструкції), на шви, які розкривалися під час ремонту, на клейове з'єднання панелей м'яча у місці ремонту (для термошовних м'ячів)
Гарантійним випадком є:
Мимовільне порушення цілісності в будь-якому з вищезгаданих пунктів виключаючи нові механічні пошкодження місця ремонту, отримані в процесі експлуатації м'яча.
Не гарантійними випадками є:
Нові проколи, пошкодження покришки, камери, ніпелю, розриви армуючих шарів поза місцем ремонту. Якщо випадок не гарантійний, вартість ремонту розраховується за прайсом ремонту м'ячів Вашої моделі.
При заміні камери у м'ячах:
Гарантія поширюється на довільний розрив камери під час експлуатації, на розкладання камери (ставимо свіжі камери) за час гарантійного терміну, на ніпель м'яча при дотриманні правил накачування м'яча. На шари армування та та клейове з'єднання панелей у місці, де м'яч розкривався для заміни камери (у термошовних, та литих м'ячах), на шви у місці де розкривався м'яч для заміни камери (у Шитих м'ячах ручним або машиним швом)
Не гарантійним випадком є:
Будь-які інші пошкодження камери, покришки, ніпеля м'яча, отримані механічним шляхом під час експлуатації м'яча після ремонту за винятком мимовільних порушень цілісності в місці ремонту м'яча, мимовільного розриву або початку розкладання камери.
При заміні ніпелю:
Гарантія поширюється на ніпель за умови дотримання правил накачування м'яча.
При ремонті розривів армуючих шарів, гриж, пошкоджень панелей м'яча, пошкоджень окремих швів у термошовних, шитих і литих м'ячах:
Гарантія поширюється тільки на місце ремонту - на шари армування, на склеювання або зшивку панелей у місці ремонту.
Будь-які нові механічні пошкодження м'яча в процесі експлуатації в інших місцях та в місці ремонту м'яча, за винятком мимовільного порушення цілісності конструкції у місці ремонту.
При здачі м'яча за гарантією вам потрібно мати Електронний чек-гарантію, який ми надсилаємо після отримання Вами готового замовлення на Вайбер, Телеграм, СМС або на електронну пошту. Якщо з якоїсь причини Ви не маєте чека, прохання повідомити номер телефону, який залишали як контактний при здачі м'яча у ремонт.
Ваш номер телефону є одночасно і номером зааза закріпленим у нашій базі за те число, місяць та рік, яким готове замовлення було видане замовнику.